Təşkilatın adı: "AZƏRPOÇT" MƏHDUD MƏSULİYYƏTLİ CƏMİYYƏTİ
Təşkilat VOEN: 9900037711
Təşkilatın ünvanı: Bakı şəhəri, Ü.Hacıbəyov,72
Tender predmeti: Dəftərxana mallarının satın alınması
Tenderin adi: Dəftərxana mallarının satın alınması
Dəftərxana mallarının satın alınması
№ | Başlıq | Açıqlama | Miqdar | Ölçü vahidi |
---|---|---|---|---|
1 | Kağız A4 | A4 210*297 mm 80q 500 vərəq | 20000 | paçka |
2 | Yazılı skoç Azərpoçt | Azərpoçt MMC nin loqosu ilə 100 m * 48 mm | 12000 | ədəd |
3 | Şəffaf skoç | 100 m * 48 mm | 20000 | ədəd |
4 | Yapışqan (kley karandaş) | 21qr | 6500 | ədəd |
5 | Tekst marker | Müxtəlif Rəngli | 600 | ədəd |
6 | Tekst marker | Qara Rəngli (silinməyən) | 100 | ədəd |
7 | Mürəkkəb möhür üçün | göy rəng 30ml | 7000 | ədəd |
8 | Yapışqanlı qeyd kağızı | 75*75 mm (100 sheets)( Yellow pag) | 200 | paçka |
9 | İş qovluğu (enli) | qalınlıq 7 sm | 500 | ədəd |
10 | Sənəd rəfi | 3 mərtəbə | 50 | ədəd |
11 | Pul rezini | Rubber bands 1 qutu 100q | 2000 | paçka |
12 | Qələm | qel 0,7 mm (black blue) | 200 | ədəd |
13 | Qiyircəkli qələm | 0,6mm | 5000 | ədəd |
14 | Skrepka | 28 mm | 500 | paçka |
15 | Tikən(stepler) | № 24/6 | 400 | ədəd |
16 | Tikən üçün sim | № 24/6 (bir qutuda 1000 sim) | 6000 | paçka |
17 | Tikən üçün sim | № 10 (bir qutuda 1000 sim) | 2000 | paçka |
18 | Sim çıxardan | n02 | 50 | ədəd |
19 | Masaüstü dəst | 12 predmet(xətkeş 1,qycı 1,karandaş 2,tiən N10 1,simN10 1 qutu ,qeyd kağızı 1,pozan 1 , diyircəkli qələm2, bıcaq 1,skrepka 1 qutu qələm yonan 1 ədəd | 50 | dəst |
20 | Qələmyonan | 2 -li | 200 | ədəd |
21 | Xətkeş | 30 sm | 200 | ədəd |
22 | Dəftərxana kitabı sərt üzlüklə | 96 vərəq (üzlük-göy rəng) | 200 | ədəd |
23 | Kalkulyator | 12 rəqəmli | 200 | ədəd |
24 | Qısqac | 12 ədəd qalınlıq 19 mm | 100 | paçka |
25 | Qısqac | 12 ədəd qalınlıq 25 mm | 100 | paçka |
26 | Qısqac | 12 ədəd qalınlıq 32 mm | 200 | paçka |
27 | Qısqac | 12 ədəd qalınlıq 51 mm | 200 | paçka |
28 | Qutu arxiv qovluğu (rezinli) | Qalınlıq 10 sm(rezinli) | 100 | ədəd |
29 | İpli qovluq | Karton üzlüklü (A4) | 50 | ədəd |
30 | Telli dosya | A4 | 1300 | ədəd |
31 | Zibil qabı (setkalı) | Diametri:23-30sm, Hündürlük:27-34sm | 50 | ədəd |
32 | Qel qələm (zebra) | BE- DX7 0.7 | 500 | ədəd |
33 | Flash card | Kingstone 32 GB | 5 | ədəd |
34 | Flash card | ZYKLEN 8 GB | 30 | ədəd |
ÜSL kod (kateqoriya) -
Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı
28.01.2021 09:00
Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
17.02.2021 11:00
Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
25.02.2021 18:00
Zərflərin açılış tarixi və vaxtı
26.02.2021 11:00
İştirak haqqı: 500 AZN
İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:
ÇATDIRILMA YERİ
Bakı şəhəri
ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ
İcraçı Sifarişçi tərəfindən bildiriş aldıqdan sonra malları (gün + 1 (bir) gün) ərzində Sifarişçiyə təhvil verəcəkdir.
ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ
DDP
ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ
İcraçının təqdim etdiyi təhvil-təslim sənədlərə əsasən 1 (bir) il ərzində hissə-hissə
Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN
TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR
Təşkilati və hüquqi sənədlər:
İddiaçının anoloji iş təcrübəsini təsdiq edən sənədlər
Tələb olunan sənədlər təqdim olunmadığı təqdirdə malgöndərən iddiaçı kimi qeydə alınmayacaqdır
Nizamnamə
Tələb olunan sənədlər təqdim olunmadığı təqdirdə malgöndərən iddiaçı kimi qeydə alınmayacaqdır
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Tələb olunan sənədlər təqdim olunmadığı təqdirdə malgöndərən iddiaçı kimi qeydə alınmayacaqdır
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Tələb olunan sənədlər təqdim olunmadığı təqdirdə malgöndərən iddiaçı kimi qeydə alınmayacaqdır
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Tələb olunan sənədlər təqdim olunmadığı təqdirdə malgöndərən iddiaçı kimi qeydə alınmayacaqdır
Rekvizitlər
Tələb olunan sənədlər təqdim olunmadığı təqdirdə malgöndərən iddiaçı kimi qeydə alınmayacaqdır
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Tələb olunan sənədlər təqdim olunmadığı təqdirdə malgöndərən iddiaçı kimi qeydə alınmayacaqdır
İddiaçının anoloji iş təcrübəsini təsdiq edən sənədlər
Tələb olunan sənədlər təqdim olunmadığı təqdirdə malgöndərən iddiaçı kimi qeydə alınmayacaqdır
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Tələb olunan sənədlər təqdim olunmadığı təqdirdə malgöndərən iddiaçı kimi qeydə alınmayacaqdır
İxtisas göstəriciləri:
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
TENDER TƏKLİFİ
Texniki təklif: 40 bal
Anans ödəniş tələb olunması
10
Tenderin predmeti üzrə İddiaçı avans ödənişin tələb olunmaması maksimal 10 (on) balla qiymətləndiriləcəkdir, avans ödənişi tələb olunduqda-0 (sıfr).
Müqavilə dəyərinin 1 (bir) il ərzində hissə-hissə ödənişi şərtinin qəbul edilməsi
20
Mallar təhvil verildikdən sonra Müqavilə dəyərinin 1(bir) il ərzində hissə-hissə ödənişinin İddiaçı tərəfindən qəbul edilməsi maksimum 20 (iyirmi) balla, digər-0 (sıfr).
Malların çatdırılma müddəti
10
Malların çatdırılması müqavilə qarşılıqlı imzalandıqdan sonra ən qısa müddətdə olan iddiaçı maksimal 10 (on) balla qiymətləndiriləcəkdir
Qiymət təklifi:: 60 bal
Tender təklifinin təminatı
-
İddiаçının tеndеr təklifinin bank təminаtı (zərflər аçıldığı gündən ən azı 60 bank günü müəyyən еdilir və təklifin qiymətinin ən аzı 1 (bir)%-ni təşkil еtməlidir).
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifinin qüvvədə olma müddəti zərflərin açıldığı gündən ən azı 30 bank günü olmalıdır.
Müqavilənin təminatı
-
Satınalma müqaviləsinin yerinə yetirilməsinin təminatının məbləği müqavilənin ümumi məbləğinin 2 (iki)%-i həcmində icra zəmanəti təqdim edilməlidir. İcra zəmanəti səlahiyyətli bank tərəfindən verilməlidir. Müqavilənin yerinə yetirilməsinin bank təminatı müqavilə öhdəliklərinin tam yerinə yetirilməsi haqqında yekun aktı təsdiq edilənədək qüvvədə qalır. Müqavilənin yerinə yetirilməsi barədə bank təminatının təqdim etməməsi İcraçının öz öhdəliklərini yerinə yetirməməsi kimi qiymətləndiriləcək.
Qiymət təklifi
60
Görüləcək işlər Sifarişçinin sifarişinə uyğun olaraq Bakı şəhərində ən qısa meddətdə təhvil veriləcəkdir. Qiymət təklifi iş həcmləri cədvəli (BOM) şəklində və şərtlər toplusunda göstərilən ƏLAVƏ 4 təqdim olunması vacibdir
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)
Tender təklifi: | 30 bank günü (zərflərin açıldığı gündən qüvvədə olma müddəti) |
---|---|
Təklifin təminatı: | 60 bank günü (Tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açılış tarixindən sonra) |
Oktay İsmayılov
TTŞ-nin müdiri
oismayilov@azerpost.az
0124935600-240
Tələb olunan iddiacıların sayı: 3
- • məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
- Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
- Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
- Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
- Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
- Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
- Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
- Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
- Müəyyən edilməmişdir