Təhsil Nazirliyi tender elan edir

  • lot 1 - 17 adda 447200 nüsxə məktəb sənədlərinin çapı işləri
  • lot 2 - 21 adda 317050 nüsxə dövlət nümunəli təhsil sənədləri blanklarının çapı işləri
  • lot 3 - Məktəbəhazırlıq proqramı üzrə 3 adda 167046 nüsxə dərslik və metodik vəsaitlərin çapı işləri
  • lot 4 - Ümumi təhsil proqramı (kurikulumu) üzrə 71 adda 632954 nüsxə dərslik və metodik vəsaitlərin çapı işləri
  • lot 5 - Ümumi təhsil proqramı (kurikulumu) üzrə 136 adda 2367640 nüsxə dərslik və metodik vəsaitlərin çapı işləri
  • lot 6 - Ümumi təhsil proqramı (kurikulumu) üzrə 16 adda 424371 nüsxə dərslik və metodik vəsaitlərin çapı işləri
  • lot 7 - Ümumi təhsil proqramı (kurikulumu) üzrə 40 adda 400000 nüsxə iş dəftərlərinin çapı işləri
  • lot 8 - Ümumi təhsil proqramı (kurikulumu) üzrə 95 adda 2235633 nüsxə dərslik və metodik vəsaitlərin çapı işləri

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar. Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı şəhəri, Xətai prospekti 49 (Az1008) (Əlaqələndirici şəxs : Aynurə Novruz qızı Həsənova , telefon : (012) 599-11-55 (5126; 5219)) ünvanından ala bilərlər.

İştirak haqqı:

  • lot 1 - 1000 AZN
  • lot 2 - 1000 AZN
  • lot 3 - 1000 AZN
  • lot 4 - 1000 AZN
  • lot 5 - 1000 AZN
  • lot 6 - 1000 AZN
  • lot 7 - 1000 AZN
  • lot 8 - 1000 AZN

Bank rekvizitləri:

  • Hesab: AZ30CTRE00000000000002168501
  • VÖEN: 1401555071
  • Bank: Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi
  • Kodu: 210005
  • M/H: AZ41NABZ01360100000000003944
  • S.W.İ.F.T: BİK CTREAZ22

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

  • 1. Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
  • 2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
  • 3. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
  • 4. Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır);
  • 5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış;
  • 6. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  • 7. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
  • 8. İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  • 9. İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
  • 10. Digər sənədlər:

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir. İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 19.04.2019 18:00tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 05.04.2019 18:00 qədər Bakı şəhəri, Xətai prospekti 49 (Az1008) ünvanına təqdim etməlidirlər. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. İddiaçıların təklifləri 22.04.2019 15:00 tarixində Bakı şəhəri, Xətai prospekti 49-da yerləşən Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi ünvanında açılacaqdır. İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.