Leobank Müştəri xidməti mütəxəssisləri üzrə koordinator vəzifəsinə işçi axtarır.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müştəri xidməti mütəxəssislərinin işinin koordinasiyası və razılaşdırılması;
  • Çatdırılma xidmətinin statusu barədə müştərilərin məlumatlandırılması;
  • Marşrutların hazırlanmasına nəzarət;
  • Müştəri xidmətləri mütəxəssislərinin marşrutlarının dəyişdirilməsi və tənzimlənməsi;
  • Sənədlərə yenidən ilşlənməsi məsələlərində Müştəri Xidməti İşçiləri (MXİ) ilə nəzarət və qarşılıqlı əlaqə.

Növbəli iş qrafiki – 2/2.
 
Tələblər:

  • Çağrı mərkəzində çatdırılma xidmətinin operator/ Supervayzer vəzifəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi;
  • Düzgün şifahi və yazılı nitq;
  • Məsuliyyət, çalışqanlıq, güclü təşkilatçılıq bacarığı;
  • İri həcmli məlumatla işləmək bacarığı, detallara diqqət;
  • Müştəri yönümlü, nəzakətli, stresə davamlı

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini göndərə bilərlər (vəzifənin adını email-ın mövzu hissəsində (Müştəri xidməti əməkdaşı üzrə dispetçer) göstərməyiniz xahiş olunur).