“Kapital Bank” ASC namizədləri Pərakəndə biznesə dəstək departamentinin Müştəri müraciətlərinin araşdırılması şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Öhdəliklər

  • Daxil olmuş şikayətləri, sorğuların və müraciətlərin araşdırılması, onların həlli üçün bankın adiyyəti struktur bölmələrinə yönəldib, statuslara nəzarət etmək və həmin müraciətlərin müvafiq təyin edilmiş müddətdə cavablandırılmasını təmin etmək;
  • Bankın məhsulları üzrə daxil olmuş şikayətlərin həlli istiqamətində təkliflər vermək və s.

Tələblər

  • Bank sahəsində,müştəri ilə iş təcrübəsi minimum 1 il;
  • Əla səviyyədə Azərbaycan və Rus dili biliyi, İngilis dili biliyi arzuolunandır;
  • Komanda tərkibində işləmə qabliyyəti;
  • Yüksək ünsiyyətqurma bacarıqları;
  • Stressə davamlılıq və məsuliyyətllik;
  • İşgüzar ünsiyyət və təhlil etmə bacarığı;
  • Qərar vermə bacarıqları;
  • Müştəriyə yönümlülük;
  • Analitik düşünmə bacarığı.

Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, https://hr.kapitalbank.az/ portalımızdan qeydiyyat keçərək və yaxud hr@kapitalbank.az email ünvanına CV göndərərək vakansiyamıza müraciət eləyə bilərsiniz.