Alibaba Group Holding Ltd, beynəlxalq və yerli e-ticarət bizneslərini yenidən təşkil edəcəyini və CFO-nu əvəz edəcəyini açıqlayıb. Bu texnologiya nəhənginin rəqabət, zəifləyən iqtisadiyyat və tənzimləyici təzyiqlərlə mübarizə aparması tədbirləri çərçivəsində həyata keçiriləcək.

Şirkət, iki yeni bölmə təşkil edəcək – beynəlxalq rəqəmsal ticarət və Çin rəqəmsal ticarəti, daha çevik olmaq və böyüməni sürətləndirmək səylərinin bir hissəsi olduğu açıqlanıb.

Beynəlxalq rəqəmsal ticarət bölməsinə, xüsusən də Avropa və Cənubi Amerikadakı pərakəndə alıcılara satılan AliExpress, onun Cənub-Şərqi Asiya elektron ticarət biznesi Lazada və daha çox xarici biznes müştərilərinə satışa yönəlmiş Alibaba daxildir.

Ona Çinin əsas pərakəndə satış bazarlarına cavabdeh olan Jiang Fan rəhbərlik edəcək və dəyişiklik Alibaba-nın bulud hesablamaları və daxili istehlak xərclərinə əlavə olaraq “qloballaşmanı” əsas diqqət mərkəzinə çevirmək məqsədi ilə uyğunlaşdırılır.

Honq-Konqdan olan Guotai Junan analitiki Danny Law deyir ki, qloballaşma “Alibaba-ya xaricdən yeni trafik həcmi əldə etməyə (və) Çin nəzarəti artırarkən yeni artım potensialı axtarmağa kömək edir”.