İqtisadiyyat.az xəbər verir ki, "Kontakt Home" Mağaza direktorunun köməkçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

Tələblər:

• Ali təhsil;
• İnzibati sahədə iş təcrübəsi- 1 il;
• Ofis proqramları ilə iş təcrübəsi (MS Word, MS Excel, MS Outlook);
• Yüksək səviyyədə Azərbaycan və Rus dili bilikləri mütləqdir;
• Yaxşı ünsiyyət, rabitə və komanda ilə işləmək bacarığı;
• İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
• Müştərilərlə davranış etikası

Vəzifələr:

• Mağaza rəhbərinə inzibati dəstək;
• Sənədlərin və qiymətlərin çap olunması;
• Məhsulların düzgün yerləşdirilməsinə nəzarət;
• Təmizliyə və səliqə-səhmana riayət olunmasına nəzarət.

İş barədə məlumat

• Əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə;
• İş qrafiki: I-V iş günləri (10:00-19:00), VI,VII istirahət günləri.

Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər mövzü yerində “Mağaza direktorunun köməkçisi” qeyd edərək CV formasını hr@abc-telecom.az elektron ünvanına göndərməklə müraciət edə bilərlər.