Avtomobil sənayesində dəyişiklik dayanmadan davam edir. Avtomobil şirkətləri elektrik mühərrikinə üstünlük verərək daxili yanma mühərrikləri ilə vidalaşır. Bundan əlavə, istehsalçıların sürücünün qarşısına daha yenilikçi və dinamik şəkildə çıxa bilmək üçün müəyyən aralıqlarla loqo dəyişiklikləri etdiklərinin şahidi oluruq. Alman avtomobil istehsalçısı Audi loqosunu yeniləyib.

1909-cu ildə qurulan Almaniyada yerləşən avtomobil şirkəti Audi, bu yaxınlarda avtomobil istehsalçılarının izlədiyi loqo yeniləmə tendensiyasına qoşuldu və simvolik dörd halqalı loqosunu yenilədi. Bununla belə, şirkət ümumiyyətlə sənayedən fərqli olaraq loqosunda genişmiqyaslı dəyişiklik etməyib. Bunun əvəzinə, şirkətlə eyniləşdirilən və bir-birinə bağlanan dörd halqalı dizayn dəyişməz qaldı və loqoya 2D və daha yığcam bir görünüş verildi.

Audi-nin yeni loqosu köhnə xrom rəngli üzükləri yeni qara və ağ üzüklərlə əvəz edir.