Bankın Balansına qəbul edilmiş aktivlərin idarə edilməsi şöbəsinin rəhbəri

Vəzifə öhdəlikləri:

• Bankın balansında olan əmlakların satışını təşkil eləmək
• Şöbənin hədəflərini müəyyən etmək və hədəflərə nail olmaq üçün şöbənin əməkdaşlarını məhsuldar şəkildə istiqamətləndirmək
• Tabeçiliyində olan əməkdaşların işini gündəlik olaraq planlaşdırmaq, koordinasiya və nəzarət etmək
• Əmlak satışını reallaşdırmaq üçün potensial müştərilər ilə, əmlak satışı ilə məşğul şirkətlərlə və maklerlələ görüşmək.
• Əmlak alqı satqısı ilə bağlı komitələrdə iştirak etmək
• Dövrü hesabatları hazırlamaq
• Yaranmış problemlərin operativ həlli üçün təklif və tövsiyyələr vermək
• Əmlak satışına mane olan hüquqi əngəllərin aradan qaldırılmasına nail olmaq

Namizədlərə qarşı tələblər:

• Ali iqtisad təhsilin və ya Hüquqi təhsilin olması
• 5 il və daha çox rəhbər vəzifədə olması
• Tədqiqat aparmaq üzrə formalaşmış bacarıq
• Dəqiq planlaşdırma, ciddi nəzarət etmək qabiliyyəti
• Analitik təhliletmə qabiliyyəti
• Rus və ya İngilis dilində səlist danışmaq/ yazmaq
• MS Office proqramlarını yüksək səviyyədə istifadə etmək bacarığı (xüsusi ilə Excel)
• Alqı – satqı işini və hərrac prossesinin bilməli
• Vətəndaş qüsursuzluğuna malik olmalı
• Əmlak bazarını analiz etmək bacarığı
• Regionlara səfər eləmək imkanının olması
• Ünsiyyət qurma, komandada işləmək və problemi həll etmə bacarığı

Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını CV@accessbank.az elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.