AccessBank Məlumat Mərkəzinin mütəxəssisi və Kiçik mütəxəssisi vəzifəsinə işçi axtarır.

Əsas funksiyalar:

1. Daxil olan zəngləri, onlayn ərizələri qəbul etmək və məlumat bazasına daxil etmək
2. Müştərilərə / potensial müştərilərə online xidmət göstərmək.
3. Müştərini tariflər, xidmətlər, prosedurlar və bankda olan kampaniyalar haqqında düzgün məlumatlandırmaq.
4. Bankın kredit və qeyri-kredit məhsullarının onlayn satışı.
5. Müştəri şikayətləri və sorğuları ilə işləmək, onların müvafiq şöbələrə yönləndirmək
6. Müştərinin müraciəti ilə bağlı ən optimal variant təklif etmək
7. Filiallarla əməkdaşlıq

Namizədlərə tələblər:

1. Bankda ən az bir il iş təcrübəsi (NCP Sales & BS şöbəsinə üstünlük verilir)
2. Ali təhsil
3. Azərbaycan və ya rus dillərini yaxşı səviyyədə bilmək (İngilis dili biliyi üstünlükdür)
4. MS-Office proqramlarının bilikləri (Excel, PowerPoint, Word)
5. Diqqətlilik, məsuliyyət, səmərəlilik və gündəlik işləri yerinə yetirmək qabiliyyəti.
6. Yetkin danışma və satış bacarıqları.

Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını cv@accessbank.az elektron poçt ünvanına göndərə bilər. Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.