Zavod və ona aid işçi heyəti, eləcə də sınaq poliqonları Şanxay hökumətinə yaxın olan "Shanghai Motor Vehicle Inspection Certification" (SMVIC) dövlət şirkətinə keçəcək.

İqtisadiyyat.az "Reuters"ə istinadən xəbər verir ki, bu addım Avropa ilə ABŞ arasında ticarət münasibətlərinin gərginləşməsi və yerli əhalinin məcburi əməkdən istifadə edilməsi ittihamları fonunda atılıb.

2013-cü ildə açılmış Sincandakı zavod əvvəllər "Volkswagen Santana" sedanlarını istehsal edirdi. Lakin son illərdə illik 50 min avtomobil istehsal gücünə malik olan zavod demək olar ki, fəaliyyətsiz olub. Hazırda zavodda yalnız 200 işçi qalıb və onların əsas işi avtomobillərin regiondakı dilerlərə göndərilmədən əvvəl keyfiyyət yoxlamalarını aparmaqdır.

"Volkswagen" dəfələrlə Sincan regionunda insan hüquqlarını pozmaqda ittiham edilib. Xüsusilə, şirkətin uyğur türklərinin məcburi əməyindən istifadə etdiyi iddia olunub. Şirkət bu ittihamları rədd etsə də, yaranan problemlər onu geri addım atmağa vadar edib.

Cari ilin əvvəlində ABŞ gömrüyü "Porsche", "Bentley" və "Audi" modellərini ehtiva edən minlərlə avtomobili Çin istehsalı olan bir detal səbəbindən saxlayıb. ABŞ hakimiyyəti bu detalın istehsalında uyğurların hüquqlarının pozulduğunu iddia edib. Bu səbəbdən "Volkswagen", Sincan regionundakı fəaliyyətini tamamilə dayandırmağı problemin ən radikal və effektiv həlli kimi görüb.

Bununla belə, "Volkswagen" və Çin tərəfdaşı SAIC arasındakı əməkdaşlıq sona çatmayacaq. Alman istehsalçısı bu tərəfdaşlığı 2040-cı ilə qədər uzatdığını elan edib. Bu addım, Çin bazarındakı mövqelərini itirən "Volkswagen" üçün strateji əhəmiyyət daşıyır. Şirkət 2030-cu ilə qədər SAIC ilə birlikdə 18 yeni model istehsal etməyi planlaşdırır ki, bunlardan ikisi 2026-cı ildə Çin bazarına təqdim ediləcək.