İqtisadiyyat.az xəbər verir ki, bu barədə “Bain & Company” beynəlxalq konsaltinq şirkəti hesablamalar aparıb.
Lüks brendlərin müştəri bazası iki il ərzində 10%-dən çox azalıb. Məlumata görə, pandemiyanın başlanmasından bəri lüks malların orta qiyməti əhəmiyyətli dərəcədə artıb
Araşdırmalara görə, lüks brendlər nəinki daha az müştəriyə xidmət göstərməyə başlayıb, həm də satış həcmini əhəmiyyətli dərəcədə azaldıb. Analitiklər qeyd edirlər ki, lüks sənayedə satışlar 2022-ci illə müqayisədə 2024-cü ildə 20-25% azala bilər. Xüsusilə, çanta və ayaqqabı kimi malların satışı kəskin azala bilər.
Gözəl Həşimova