Apple son vaxtlar böyük gəlir mənbəyinə çevrilən reklamlara diqqət yetirən istehsalçılardan biridir. Lakin, şirkətin yeni reklam siyasəti qarışıqlığa səbəb olub.
Apple-ın iPhone-larda daha çox reklam göstərəcəyi ilə bağlı iddialar ABŞ istehsalçısının bir müddət əvvəl tərtibatçılara göndərdiyi elektron poçtla təsdiqləndi. Bu inkişafla birlikdə App Store kimi şirkətin proqram təminatında reklamların sayı artdı. Məsələn, əvvəllər App Store-da axtarış tab və axtarış nəticələri səhifəsində reklamlar görünürdü, lakin şirkətin yeni siyasətindən sonra reklamlar “Bu gün” və “Bunları da bəyənə bilərsiniz” tablarında yerləşdirilib.
Bundan başqa hesabatda maraqlı bir detal da var. Müvafiq olaraq, Apple-ın reklam biznesində çalışan işçilərə müəyyən açar sözlərdən istifadə etmək qadağandır. Məsələn, işçilərdən “hədəf və alqoritm” kimi sözlər əvəzinə müvafiq olaraq “kütləvi təkmilləşdirmə və platforma” kimi sözlərdən istifadə etmələri xahiş olunur.