"Hər bir sahibkarın mənimsəməli olduğu 5 marketinq növü" mövzusunda araşdırma yazını təqdim edir.

1. E-poçt Marketinqi və Sosial Media Marketinqi

E-poçt marketinq kampaniyasının uğurlu olması üçün onun hədəflənməsi və fərdiləşdirilməsi lazımdır. Beləliklə, bu işdə ilk addım hədəf auditoriyanı müəyyən etməkdir. Nəzərə alınacaq digər amil e-poçt siyahısı yaratmaqdır. Bir çox müəssisə insanların e-poçtlarını almaq üçün şübhəli üsullardan istifadə edir. Lakin bu strategiyanın çox uğurlu olduğunu söyləmək olmaz. Əslində bu çox vaxt əks təsir göstərir, alıcılar bütün gələn e-poçtları bloklayır. Daha uğurlu e-poçt siyahısı yaratmaq üçün; Abunəliklər, ödənişli sorğular, müxtəlif təşviqlər və birbaşa rəylərlə məsləhətləşə bilərsiniz. Bundan sonra e-poçt marketinq strategiyası və keyfiyyətli məzmun gəlir. Nəhayət, yaxşı e-poçt mövzusu yazmağı mənimsəmək lazımdır.

Bu gün e-poçt marketinqinin avtomatlaşdırılması adi bir təcrübədir. Buna görə də nəzərə alınmalı olan yalnız bir neçə şey var - müştərilərinizin aktiv olduğu vaxt zonaları və e-poçtlarınızın tezliyi.

Sosial media marketinqinə gəldikdə, bunun nə üçün vacib olduğunu başa düşmək o qədər də çətin deyil. Brendinizin görünməsini artırmaqla yanaşı, sosial media yazıları da daha çox izləyici cəlb edir və asanlıqla paylaşıla bilər.

2. Məzmun marketinqi və SEO

Məzmun marketinqi üçün müxtəlif büdcə variantları olsa da, bunun davamlılıq tələb etdiyi və bunun zamana ehtiyacı olan bir sahə olduğu aydındır. Adətən məzmun paylaşmağın ilk yolu blog yaratmaqdır. Yenə burada da veb trafikini artırmaq üçün məzmunun müntəzəm olaraq yerləşdirilməsinə ehtiyac var.

Son zamanlarda vizual məzmun məşhurlaşır. İnfoqrafiya, video və podkastlar olduqca məşhurdur. Üstəlik, bu səhifənin daha yüksək yer tutmasına kömək edir. Beləliklə, o, həm də markanızın görünməsini artırır.

Axtarış motorunun optimallaşdırılması (SEO) məzmunun mövzusu ilə sıx bağlıdır. Uzunmüddətli uğur əldə etməyə ümid edən hər hansı biznesin "Google"un axtarış nəticələrinin ilk səhifəsində yer alması açıqlanmayan bir qaydadır.

"Google" reklamları bahalı olduğundan SEO ciddi qəbul edilməli və dərc etdiyiniz məzmunun ayrılmaz hissəsi olmalıdır. Bunu yalnız mətn baxımından düşünməyin. Məsələn, SEO-optimallaşdırılmış şəkillər də brendinizin reytinqini asanlıqla artıra bilər.

3. İstiqamətləndirmələr

Köhnə olsa da, yaxşı referallar hələ də güclüdür. Görünür, insanlar hər hansı ödənişli reklamdan daha çox şəxsi tövsiyələrə etibar edirlər.

Referalların ucuz olduğunu (və strategiyanızdan asılı olaraq tamamilə pulsuz ola biləcəyini) nəzərə alsaq, bu növü və ya marketinqi nəzərdən qaçırmaq olmaz.

Referans təqdim etməyin bir neçə yolu var. Bir çox kiçik müəssisə onlara müraciət edən müştərilərə mükafatlar təklif edir. Bu təşviqlər mütləq pul xarakteri daşımır. Təklif etdiyiniz məhsul/xidmət çeşidindən asılı olaraq müştərilərinizə; endirimlər, növbəti alışda xüsusi hədiyyələr və s. Siz təqdim etməyi seçə bilərsiniz.

4. Press-relizlər və bülletenlər

Press-relizlər arxaik səslənə bilər, lakin onlar həm yüksək effektiv, həm də ucuzdur. Populyar inancın əksinə olaraq, insanlar əslində xəbərləri oxumağı sevirlər. Xəbər bülletenləri həm də gələcəkləri reklam etmək və həmçinin xüsusi təklifləri elan etmək üçün məşhur bir yoldur.

Tezliklə bağlı ümumi konsensus olmasa da, ən yaxşı təcrübələr xəbər bülletenlərinin gələcək təklifinizdən asılı olaraq həftəlik, iki ayda bir və ya aylıq göndərilməsini təklif edir.

5. Şəbəkə

Əksər insanlar sosiallaşmağı sevirlər. Şəbəkə, brendinizi tanıtmaq üçün əla bir yoldur. O, həmçinin əlaqələr qurmağa və faydalı məsləhətləri eşitməyə kömək edir.

Şəbəkə hadisələri müxtəlifdir, ona görə də müntəzəm olaraq ən çox qazanc əldə edə biləcəyiniz hadisələri asanlıqla seçə bilərsiniz.

Göründüyü kimi, kommunikasiya marketinqdə əsas amil olaraq qalır. Hansı yolu seçsəniz, mütləq diqqət çəkəcəksiniz. Buna görə də, marketinq səylərinizin əsas məqsədi daha geniş auditoriyaya çatmaq və ünsiyyəti canlı saxlamaq olmalıdır. Facemark