İqtisadiyyat.az xəbər verir ki, bu barədə beynəlxalq brend qiymətləndirmə təşkilatı "Brand Finance" tərəfindən hazırlanan "Dünyanın 500 Ən Dəyərli Markası" araşdırması yekunlaşıb.

Araşdırmalara görə, "Apple" keçən il olduğu kimi bu il də 574,5 milyard dollarla dünyanın ən dəyərli markası olaraq təyin olunub. Şirkətin brend dəyəri 2024-cü ildə 516,6 milyard dollar olub.

"Apple"ı təqribən 461,1 milyard dollarla "Microsoft" və 413 milyard dollarla "Google" izləyir. "Microsoft"un dəyəri ötən il 340,4 milyard dollar, "Google"un isə 333,4 milyard dollar olub.

Tədqiqatın nəticələrinə görə, ABŞ ölkələr sıralamasında açıq-aşkar irəlidədir. Qlobal 500 siyahısında yer alan şirkətlərdən 190-ı ABŞ, 55-i Çin, 36-sı Yaponiya, 35-i Fransa, 27-si Almaniya və 17-si Böyük Britaniyadan olan şirkətlərdir.

Bu il üzrə dünyanın ən qiymətli 15 brendi isə bunlardır:

Brend

Dəyəri

Apple

574.5 milyard dollar

Microsoft

461.1 milyard dollar

Google

413 milyard dollar

Amazon

356.4 milyard dollar

Walmart

137.2 milyard dollar

Samsung

110.6 milyard dollar

TikTok

105.8 milyard dollar

Facebook

91.5 milyard dollar

NVIDIA

87.9 milyard dollar

State Grid Corporation of China              

85.6 milyard dollar

Deutsche Telekom

85.3 milyard dollar

Instagram

79.9 milyard dollar

ICBC

79.1 milyard dollar

China Construction Bank

78.4 milyard dollar

Verizon

72.3 milyard dollar

 

Gözəl Həşimova