Dizel yanacağını benzinlə işləyən avtomobilə yükləmək əslində olduqca çətindir. Çünki xüsusilə 2000-ci illərdən sonra istehsal edilən avtomobillərin yanacaq daxilolmaları yanacağın özündən asılı olaraq bir-birindən fərqlidir. Dizel yanacağını yükləyən nasosların girişləri daha genişdir və benzinlə işləyən avtomobilin yanacaq girişinə sıx uyğun gəlmir.

Ancaq bəzən buna bir şəkildə nail olur və benzinlə işləyən avtomobilə dizel yanacağı qoyulur. Belə bir vəziyyətdə nə olacağını daha yaxşı başa düşmək üçün benzinlə işləyən nəqliyyat vasitələrinin əməliyyat sistemi haqqında bir az danışmaq lazımdır.

Dizeldən daha tez alışan bir maddə olan benzin mühərrikə çatdıqda silindrlərdə yandırmaq üçün şamlar istifadə olunur. Şamlar benzinin alovlanması üçün lazım olan temperaturu buraxır və güc mühərrikin yanma kameraları olan slindrlərdəki partlayışlar nəticəsində yaranır.

Benzinlə işləyən avtomobil dizellə doldurulduqda, şamlar daha yağlı və daha çətin alışan yanacağın yandırılmasında çətinlik çəkir. Bu prosesdə qığılcımlar ya dizeli alovlandıra bilmir, ya da yandırsa belə, bunu etməkdə çox çətinlik çəkirlər.

Maşın işə başlamazsa, avtomobil dizeldən tam təmizlənərək heç bir problem olmadan çıxarıla bilər, lakin avtomobil bir şəkildə işə düşüb hərəkət edərsə, bəzi problemlər yarana bilər. Əvvəla, benzinli avtomobiliniz dizellə işləsə belə, çox uzaqlara getməmiş dayanacaq.

Avtomobilin filtrləri benzinə uyğunlaşdırıldığı üçün avtomobilin işlənmiş qazından qara və kəskin qoxulu tüstü çıxır. Avtomobilin mühərrikinin bu çətin yanma mərhələsində bir çox hissədə, xüsusən də klapanlarda problemlər yarana bilər. Bununla belə, benzinlə işləyən avtomobil dizellə işləyən avtomobildən fərqli yanacaqlardan istifadə etməklə daha az problem yaşayacaq.

Dizel mühərrikli avtomobilə benzin əlavə edilərsə, nə olar?

Dizel mühərrikləri yanacağın alışdırılması üçün şam əvəzinə injektor adlanan hissədən istifadə edir. Bu yüksək təzyiq nəticəsində yanacaq alovlanır. Benzin isə dizellə işləyən avtomobilin mühərrikinə ciddi ziyan vura bilər, çünki o, daha tez alışan qazdır və dizel kimi qalın və yağlı deyil.

Dizel yanacağının tərkibində dizel avtomobillərinin işləməsini təmin edən müxtəlif kimyəvi maddələr var. Bu kimyəvi maddələr sayəsində mühərrikin bir çox hissəsinin, xüsusilə də pistonun yağlanmasını və sürüşməsini təmin edir. Avtomobili dizellə eyni xüsusiyyətlərə malik olmayan benzinlə doldursanız, mühərrik hissələri zədələnəcək.

Mühərrikin bir çox hissələri, xüsusən də yanacaq nasosu köhnələcək və geri dönüşü olmayan bir yola giriləcək. Uzun müddət benzinlə dizel mühərriki olan bir avtomobildən istifadə etsəniz, mühərriki çıxarmaq və ya hətta yeni bir mühərrik dəsti tələb oluna bilər. 

Əvəz Həsənov

Valyuta.az