Vakansiya haqqında:

Funksiya: B2B Satış
İş qrafiki: Standart

Son müraciət tarixi: 18.08.2022

Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:

  • Korporativ Satış tələbinə əsasən CUG (şirkət daxili zənglər) yaratmaq, imzalanmış Xidmət sənədinə əsasən Korporativ Kuratorlara, Bakcell Dilerlərinə - Distribyutorlarına və Ulduzum tərəfdaşlarına pulsuz nömrələri aktivləşdirmək
  • Birbaşa Satış qrupundan və ya Biznes təklifləri qrupundan gələn tələbə uyğun olaraq Qızıl (Gold) nömrələri aktivləşdirmək, tarifləri, şirkətlərin adını dəyişdirmək, dublikat etmək (korporativ və fərdi), Pre-dan Post-a dəyişiklik etmək, Bill medium məlumatlarını dəyişdirmək / əlavə etmək, CUG (Yaxın İstifadəçilər Qrupu) əlavə et / silmək
  • Email və telefon vasitəsilə alınmış, satış təmsilçiləri və birbaşa rəhbərlik tərəfindən göndərilmiş müştərilərin problemlərini/şikayətlərini vaxtında cavablandırmaq
  • Əsas müştəri qrupları ilə iş üzrə menecer və satış administratoru tərəfindən göndərilən yeni müqavilələr və təsdiq formalarının imzalanma prosessini təmin etmək
  • Telefonların hissə-hissə ödəniş əsasında satışı üzrə müqavilələrin hazırlanması və imzalanmasında dəstək
  • Şirkətin məhsul və xidmətlərinin istifadəsini təmin etmək məqsədilə cari korporativ müştərilərə dəstək göstərmək
  • Müdriyyət tərəfindən tapşırılan vəzifəsinə aid digər öhdəlikləri yerinə yetirmək

Vəzifənin tələbləri:

  • Ali təhsil
  • Minimum 1-2 il  Dəstək sahəsində iş təcrübəsi
  • Danışıqlar aparma qabiliyyəti
  • Çeviklik
  • Çalışqanlıq
  • Obyektivlik
  • Ünsiyyət bacarıqları
  • Komandada işləmək bacarığı
  • Çevik
  • Şəxsi inkişaf
  • Azərbaycan , rus dillini səlis bilmək (ingilis dili biliyi üstünlük hesab olunur)
  • MS Office Proqramlarını bilmək

Müraciət etmək üçün:

CV-nizi jobs@bakcell.com e-mail ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik. Başlıqda “B2B Satışa dəstək üzrə mütəxəssis” qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır. Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.