İqtisadiyyat.az xəbər verir ki, bu barədə "GizmoChina" nəşri məlumat yayıb.
"Apple" 2024-cü ilin yekunlarına görə Çində planşet bazarında ikinci yerə düşüb. Dördüncü rübdə şirkətin tədarük həcmi azalıb. iPad Mini və iPad Air modellərinin yenilənməsi satışları artırsa da, "iPad Pro"nun yüksək qiyməti satış həcminə ciddi təsir etməyib.
Bazarın lideri "Huawei" olub. Dördüncü rübdə tədarüklərin azalmasına baxmayaraq, MatePad 11.5 2024 (orta qiymət seqmenti) və MatePad Pro 13.2 (flaqman seqmenti) kimi modellərin təqdim edilməsi şirkətin mövqeyini gücləndirib. "Huawei" həmçinin kommersiya sektorunda liderliyini qoruyub və əvvəlki tədarük məhdudiyyətlərini aradan qaldırıb.
"Xiaomi" təsirli nəticələr göstərərək üçüncü yerə yüksəlib və dördüncü rübdə illik 41% artım əldə edib. Xiaomi Pad 7 və 7 Pro modellərinin satışa çıxarılması və dövlət subsidiyalarına fəal qoşulması bu artımı dəstəkləyib.
"Honor" və "Lenovo" dördüncü rübdə dördüncü yeri bölüşüblər. "Honor" fərqli qiymət seqmentlərində yeni məhsullarla stabil artım nümayiş etdirib, "Lenovo" isə süni intellekt dəstəyi və kiçik flaqman planşetləri üzərində endirim kampaniyaları ilə bazarda yerini qoruyub.