İqtisadiyyat.az-ın araşdırmasına görə, ötən il ən dəyərli geyim markası "Louis Vuitton"dur. Belə ki, şirkətin dəyəri 129,8 milyard dollar təşkil edib.

Ötən il bu siyahıda ikinci "Hermes", üçüncü isə "Channel" olub.

Bu dövrdə dünyanın ən dəyərli geyim brendləri isə bunlardır:

Brend

Dəyəri

Louis Vuitton

129,8 milyard dollar

Hermes

93,6 milyard dollar

Channel

60,1 milyard dollar

Gucci

23,8 milyard dollar

Dior

11,9 milyard dollar

Cartier

10,5 milyard dollar

Rolex

9 milyard dollar

Saint Laurent

6,5 milyard dollar

Tiffany&Co

6,2 milyard dollar

Prada

5,1 milyard dollar

 

Qeyd edək ki, zərgərlik məmulatları, geyim və əl çantalarını əhatə edən qlobal lüks mallar sənayesi uzun illərdir ki, yüksəlişdədir. Lüks mallar keyfiyyət və qiymət baxımından ümumiyyətlə bazarın ən yüksək nöqtəsində olan mallar hesab olunurlar.

ABŞ uzun müddətdir ki, lüks mallar üçün ən böyük regional bazardır. LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) 2024-cü ildə brend dəyəri ilə dünyanın ən qiymətli lüks brendi olub. LVMHin 2023-cü maliyyə ili üçün ümumi gəliri təxminən 86 milyard avro təşkil edib.

 

Gözəl Həşimova